Релаксиран возач е подобар возач. Ова е причината зошто внатрешноста на новиот LF е од висок квалитет како и предводникот XF. Резултатот е следен: оптимална работна средина за возачот. Благодарение на употребата на топли бои, секој возач во кабината ќе се чувствува како да е дома. Материјалите се вклопуваат, а завршницата на новиот ентериер е практична и лесно се чисти. Како резултат на тоа, внатрешноста секогаш изгледа свежо и добро згрижена.
Влези и вози далеку
Благодарение на употребата на топли бои, секој возач во кабината ќе се чувствува како да е дома. Внатрешноста на новиот DAF LF нуди:
- Целосно прилагодливи седишта за оптимално и лесно користење.
- Нова командна табла со нова прегледна инструмент табла и дисплеј во светла боја со DPA (Асистент на ефикасноста на возачот).
- Нов мултифункционален волан со интегрирани контроли.
- Систем за греење и вентилација со екстра-голем капацитет за удобни температури.
Оптимална достапност
При дистрибутивен транспорт, возачот се качува во и надвор од кабината многу пати на ден. Затоа, новиот LF има оптимална достапност, благодарение на вратите кои се отвораат широко (90 степени), во комбинација со практичното осветлување.
Системот за греење и вентилација има дополнително голем капацитет. Затоа внатрешноста секогаш брзо ја достигнува удобната температура.
За лесните LF модели (со 17,5 инчни тркала), сочувана е ниската подна висина од 89 cm. Потешките верзии со 19,5 и 22,5 инчни тркала имаат подна висина од 98 cm и 111 cm.
Многу опции за складирање
Особено во дистрибутивниот транспорт, возачот има потреба од многу и практични за складирање, опции. Затоа, новиот LF нуди простран оддел за складирање, со можност за заклучување, врз каналот на моторот со дополнителна опција за да се складира нешто врз капакот.
Во случај LF да е опремен со AS-Tronic автоматски менувач, тогаш таму има и дополнителен простор за складирање што е на располагање на командната табла до возачот за, на пр. документи и тетратки. Покрај тоа, постојат оддели за складирање во панелите од вратите, мрежа за складирање на задниот ѕид на кабината и постојат две прегради за складирање веднаш над ветробранското стакло.
Над ветробранското стакло на страната на возачот четири DIN слотови се достапни за дигитален тахограф – кои се лесно достапни за иста намена. Продолжената дневна кабина и кабината за спиење како стандард имаат, исто така, три дополнителни оддели што се заклучуваат за складирање на отпадоци зад седиштата.